جمعه ۲ آذر
شکارچی ستاره ها شعری از سید رضا موسوی
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ ۱۶:۵۷ شماره ثبت ۷۶۶۳
بازدید : ۹۴۱ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب سید رضا موسوی
|
ستاره ها ز حـال آسمان خبــــر ندارند
شکار چشم تو شدند و چشم تر ندارند!!!!
درختهای سبز سرزمین آرزو هـــــــــــــــــــــا
به هیچ جا... به هیچ وجه... بار و بر ندارند
به محض تابش ات کنار کعبه اهل ایمان
به آسمان به غیر ماه روی تو دگر قمر ندارند
میان سینه های ما چه آتشی نهادند...!
که خاطرات خوب زینب ات شرر ندارند
به سینهء زمان به خط خون تو را نوشتیم
که دشمنانِ تو حسین؛ فقط \" جگر \" ندارند
غزل به آخرش رسید و مرد و زن هنوزم
نگاه منتظر برای آمدن به در ندارند
ولی بیا تو انتقام رأس روی نی باش
فسانه ها
کنار تیغ چشم تو
دگر
سپر
ندارند
بداهه نوشتم کم و کسری داشت ببخشید
سید رضا موسوی
1391
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.