سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
آخرین اشعار ناب بتول رجائی علیشاهدانی(افاق)
|
🌹جنگ عشق🌹
عشق ! جنگی پُرشر وپُرشورش است
برق چشمانی دلیل یورش است
رمز شبهایش به نور است و سرور
ارتش احساس هم در غرش است
مینمود آسان و تعبیری نداشت
از عدم میبود و تقصیری نداشت
جنگ تحمیلی است جنگ عشق ها
این کشاکش بود و تدبیری نداشت
جوشن آتش به تن کردن خوش است
غیرت معشوق پروردن خوش است
راه بی برگشت باشد راه عشق
رد خون عشق بر گردن خوش است
در ستون پنجمش اشعار ناب
خاکریز از موی دلبر پیچ و تاب
گونه های واژگانش سرخگون
تا که تیر بوسه آید پر شتاب
فاصله در فاصله بیت العسل
نقطه ضعفش دوری از روز ازل
سنگرش آمیخته با شهد عشق
سینه آتشگونه بر فرش غزل
در لباس رزم ِ عاشق پیشه گی
با لبان سوخته از تشنه گی
با گلوی سرخ ، دائم می زند
بانگ فریادی از این دلداده گی
می رود روی خطوط فکر تو
بیت های واژگون ِ بکر تو
هفت شهر عشق هم ویران شود
باز هم عشق است فکر و ذکر تو
بتول رجائی علیشاهدانی
۱۸ تیرماه ۱۳۹۸
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسيار زيبا و جالب بود