جمعه ۲ آذر
ماهِ من شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر خاورمیانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۵۸ شماره ثبت ۷۵۹۶۰
بازدید : ۸۷۱ | نظرات : ۲۷
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
لشکرِ اشعــارِ من گویا به راه افتاده است
نیمه شب دنبالِ چشمــانی سیاه افتاده است
.
یک تنه تا قلبِ گیسویش زدم امــا چه سود
ســــوزنی انـگار در انبــارِ کــاه افتاده است
.
در مصافِ عشقِ او خون می چکد از قلبِ من
روی دستش خونِ فردی بی گناه افتاده است
.
مثلِ آیینه که در آیینه زل می زد...ببین
ماهِ من امشب نگاهش سمتِ ماه افتاده است
.
چــادرش بـر بـاد رفـت و مـانـدم و انـدامِ او
از سرِ سر به هوای مـن کلاه افتاده است
.
در خلیجِ چشم هـایش کشتی سرگشته ام
عرشه اش انگار در چنگِ سپاه افتاده است
.
حتــم دارم کـاروانِ ابـروانـش رد شده...
یوسفِ احساسِ من در عمقِ چاه افتاده است
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم بانو حکیمی گرانقدر | |
|
سپاسگزارم جناب استکی عزیز | |
|
سپاسگزارم جناب نصرتخواه عزیز زنده باشید | |
|
سپاسگزارم جناب طهماسبی بزرگوار | |
|
سپاسگزارم جناب منوچهری عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
یوسفِ احساسِ من در عمقِ چاه افتاده است
درود