جمعه ۲ آذر
عاشقانه شعری از سبحان شایسته (روسیاه)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۵۷ شماره ثبت ۷۵۸۲۸
بازدید : ۴۸۶ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر سبحان شایسته (روسیاه)
آخرین اشعار ناب سبحان شایسته (روسیاه)
|
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عاشقانه می نویسم نامه ای اندر هوایت
تا که باشد مرهمی بر زخم این عاشق نوایت
عاشقانه رد شدی و تو شدی درد و دوایم
عارفانهمن شدم زاهد به آن صحن و سرایت
نام تو همنام شد با آن عزیزان گلستان
مریم و یاس و بنفشه میشود نام فضایت
ای تویی خوشبو تر از هر لاله و یاس و گلایل
ای تویی زیباتر از هر نقش زیبا ماسوایت
عاشقانه بد شده حالات این مجنون لیلا
عامدانه بد کنی با ناز آن صوت و صدایت
نکتهٔ آخر نویسم بر تمام این کتیبه
کی شود درمان دهی بر حال من با آن دوایت
#روسیاه
سبحان شایسته
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.