جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سبحان شایسته (روسیاه)
آخرین اشعار ناب سبحان شایسته (روسیاه)
|
عشق یعنی زندگی با سادگی
عشق یعنی با علی دلدادگی
عشق یعنی دست مولا بسته است
عشق یعنی پهلویت بشکسته است
عشق یعنی لالهٔ خونبار باش
عشق یعنی در غریبی یار باش
عشق یعنی لافَتیٰ الّا علی
عشق یعنی بعد پیغمبر ولی
عشق یعنی میخ در با فاطمه
عشق یعنی بی پسر با فاطمه
عشق یعنی شاخ شمشاد علی
عشق یعنی عشق بر باد علی
عشق یعنی آن سلام بی جواب
عشق یعنی هم مقام امّ آب
عشق یعنی با حسن با زینبین
عشق یعنی با یتیم های حسین
عشق یعنی آن بدن صد تکّه شد ؟
عشق یعنی دخت حیدر خسته شد؟
عشق یعنی دخترت پرپر شده
عشق یعنی هم سخن با سر شده
عشق یعنی فرق آن عمّم شکست
عشق یعنی پهلوی من هم شکست
عشق یعنی عمّه گوید دخترت
عشق یعنی شد شبیه مادرت
#سبحان_شایسته
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
یا علی مددی