دوشنبه ۲۸ آبان
بیت های پراکنده شعری از جواد صارمی
از دفتر شروع دوباره نوع شعر تک بیتی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ ۱۹:۴۵ شماره ثبت ۷۵۲۸۸
بازدید : ۵۴۴ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب جواد صارمی
|
عشق بازی میکنم هر شب کنار عکس تو
عکس تو با من مدارا می کند برعکس تو
#جوادصارمی
"من" که هستم با "تو" و "او" در میان جایی نداشت
پس چرا تقدیر ، اصلا با دلِ "ما" یار نیست
#جوادصارمی
افتاده به دامِ تو اسیری که ندارد
اندازه ی ارزن به دلش ، شوقِ رهایی
#جوادصارمی
در ساحلِ تنهایی من ، هیچ کسی نیست
دریای غمم ، بهر تسلّی، صدف آورد
#جوادصارمی
داغ تنهایی تو مانده به پیشانی من
هرکسی دید مرا گفت: "ریا کمتر کن"
#جوادصارمی
کوه غم را
شانه ای
جز ماه نیست...
#جوادصارمی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود ممنونم جناب استاد | |
|
درود ممنونم جناب | |
|
درود ممنونم بانوی گرانقدر از توجهتون | |
|
درود ممنونم بزرگوار | |
|
درود بزرگوار ممنون از توجهتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.