دوشنبه ۲۸ آبان
کور شد آن دوق که من داشتم شعری از جواد صارمی
از دفتر فصل تنهایی نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ تير ۱۴۰۱ ۱۴:۱۲ شماره ثبت ۱۱۱۷۲۶
بازدید : ۳۳۹ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب جواد صارمی
|
کور شد آن ذوق که من داشتم
آه چه شد آنچه که پنداشتم
نطفه ی عشقش سر زا سقط شد
درد درو کرده ام از کاشتم
سنگ صبوری که سرم را شکست
سنگ دلش بال و پرم را شکست
صبر دوا بود به دردم ولی
داغ جدایی کمرم را شکست
قسمت من آینه ی دق نبود
سهم من از پنجره، هق هق نبود
او که وجودم شده آغشته اش
آه... چرا ذره ای عاشق نبود
شک به دل افتاد... خریدار بود؟
یا که فقط شانه ی دیوار بود
سنگ اگر شیشه نگهدار بود
بخت کمی با دل من یار بود
وقت سقوط است ، پریدن خطاست
گاه به مقصود رسیدن خطاست
لحظه ی قربانی عشق آمده
دست بجنبان، نبریدن خطاست
#جواد_صارمی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما ممنونم از توجهتون | |
|
درود بر شما جناب خواجه زاده. خیلی ممنونم که با این دقت شعر رو کالبدشکافی کردین. واقعا لذت بردم از نکاتی ک گفتین. خیلی ممنونم از شما عزیز بزرگوار | |
|
درود بر شما خیلی خیلی ممنونم | |
|
سلام بر شما ممنونم مهرتان جاودان | |
|
سلام خیلی ممنونم | |
|
درودها بانوی بزرگوار ممنون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود
پر احساس