جمعه ۲ آذر
دلتنگی شعری از نسرین حسینی
از دفتر Toranj نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ ۰۴:۲۹ شماره ثبت ۷۵۲۱۵
بازدید : ۸۳۳ | نظرات : ۴۰
|
آخرین اشعار ناب نسرین حسینی
|
دلتنگی
شده شعری پیامبرت باشد
قصه اش سطر دفترت باشد
شده گریه کنی ولی هربار
عشق همزاد دیگرت باشد
شده عاشق شوی ولی معشوق
غافل از دیده ی ترت باشد
شده در لحظه های دلتنگی
اشک تنها مسافرت باشد
آخرین یاور آخرین منجی
اه وافسوسِ مادرت باشد
شده شبها در آتش هجرش
شعله مهمان بسترت باشد
نسرین حسینی
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما سپاسگزارم استاد گرامی مفتخرم از حضور سبزتون
برقرار باشید به مهر | |
|
درود برشما جناب خسروی فرد گرامی بسیار سپاسگزارم از حضور ونگاه زیباتون
مانا باشید | |
|
درود برشما جناب کریمیان علی ابادی استاد گرامی
بسیار سپاسگزارم از حضور سبز تون مانا باشید | |
|
درود برشما مهربانو محمدی عزیز
بسیار سپاسگزارم از حضور ونگاه زیباتون
مانا باشید به مهر | |
|
درود وعرض ادب استاد گرامی
بسیار سپاسگزارم از حضور سبز و
نگاه زیبای شما
برقرار باشید به مهر یزدان پاک | |
|
درود برشما جناب طهماسبی گرامی
بسیار سپاسگزارم از نگاه وحضور زیباتون مانا باشید | |
|
درود وعرض ادب استاد گرامی
بسیار سپاسگزارم از حضور ونگاه زیباتون
مانا باشید به مهر | |
|
درود برشما استاد گرامی
بسیار سپاسگزارم از حضور ونگاه زیباتون
برقرار باشید به مهر | |
|
درود وعرض ادب استاد گرامی
بسیار سپاسگزارم از لطفتون استاد
خرسندم که خواندید به مهر
مانا باشید | |
|
درود وعرض ادب استاد گرامی
بسیار سپاسگزارم از حضور ونگاه زیباتون
برقرار باشید | |
|
درود وعرض ادب جناب عسکری گرامی
بسیار سپاسگزارم از حضور ونگاه زیباتون
مانا باشید به مهر | |
|
درود برشما جناب رامفر گرامی
بسیار سپاسگزارم از حضور ونگاه زیباتون
مانا باشید | |
|
درود برشما استاد گرامی
سپاسگزارم از نگاه زیباتون
حضورتون همیشه سبز
مانا باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
روح مادر عزیزتان شاد