بیر بوسه زکات ایله تئز اول کی یوباندیرما
سال برقعه نی چهروندان ایمانیمی یاندیرما
مهرون اوتوروب جانه ای دلبر سیمین تن
بیر هن دئگینن قورتار بیر بئله دولاندیرما
من معترف عشقم کونلوم سنه دلبسته
نازین چوخادوب باری غمزه یله اوتاندیرما
جادو باخیشین سالمیش بیر یئرلی منی دیلدن
بوش وعده وئریب تئز تئز من یازیغی آندیرما
دور گل یانیما آنی ای عز وشرف کانی
شفاف سؤزون سؤیله بیر بئله بولاندیرما
دردین ندیر ای مه رو خندان لب مشگین مو
سیررین ایله ییب پنهان بیر بئله چولاندیرما
تقدیر قضا یازمیش منله سنی بیر همدم
قاچ گل یانیما ایندی بیر بئله تولاندیرما
الین الیمه یؤنلت تاکی آچیلا جنت
وئر فاکهة رضوان آغزيمي سولانديرما
جانان يئتيشه جانه باذوق سليمانه
جنت قا پیسی آچقین گل گل بری قاچ دورما
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
یک بوسه ازجمالت برایم زکات حساب کن زود باش معطلم نکن
برقع را ازچهره ی خود بردار وایمان مرا نسوزان
❤
مهرت به دلم نشسته ای دلبر سیمین تن
بلی را بگو تمامش کن این همه من و نچرخان
❤
من معترف عشقم و دلم وابسته ی شما شده
با زیاد کردن ناز و غمزه ات مرا خجالت نده
❤
نگاههای جادو وارت جان مرا ازمن گرفته
با وعده های خالی ات دیگه منِ بدبخت را نپیچان
❤
بلند شو بیا پیشِ من ای معدن عزت و شرافت
حرفها تو شفاف بگو این همه پیچ در پیچ سخن نگو
❤
دردت چیست ای مه رو خندان لب و مشکین مو
اسرار تو این همه پنهان نکن و رویشان را نپوشان
❤
قلمِ قضا من و تورا باهم همدم نوشته
بدو بیا پیشم دیگه این همه چرخ نده
❤
دستِ تو بده بدستم تا درهای جنت بازشوند
از آن میوه های بهشتی بده بخوریم مارا توحسرت آن میوه ها نگذار
❤
جان اگر به جانان خود برسد با ذوق وزیبایی سلامتی دل
گویا درهای جنت بازشده بیا بیا داخل بهشت وا نَایست
شهادت مظلومانه بنیانگزار مذهب شیعه
حضرت امام جعفر صادق علیه السلام را خدمت آقا امام زمان (عج) و جنابعالی تسلیت عرض مینمائیم