چهارشنبه ۲۳ آبان
رفتی شعری از حسین حافظ
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ ۴ روز پیش شماره ثبت ۱۳۳۶۵۳
بازدید : ۵۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب حسین حافظ
|
خنده رو از لب من دزدیدی
چطوری دلت اومد جنگیدی
من که گل برات خریدم تو چرا
پر پرش کردی بهم خندیدی
مثه آسمون برات تب کردم
معنی عشقو نمی فهمیدی
کاری کردی که مثه سنگ بشم
من طلبکار ، تو منو بخشیدی
رفتی و حالمو داغون کردی
گل این عشقو پریشون کردی
رفتی و قلبمو آتیش دادی
منو درگیر خیابون کردی
من هنوزم که هنوزه سردم
توی عکسا پی تو می گردم
تو خیالم با تو میرم بیرون
تو خیالم با تو بر می گردم
پیش پات ستاره میشم برگرد
مگه میشه آخه بی تو سرکرد
عاشقم نگاهتو ازم نگیر
میشه رنگ قصه رو بهتر کرد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.