جمعه ۲ آذر
عشق علی شعری از زهرا مددی
از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۱۲ شماره ثبت ۷۴۱۰۰
بازدید : ۴۵۸ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب زهرا مددی
|
تولدش در کعبه، شهادتش شب قدر است
ابو العجایب دنیا، وجود او همه صبر است
چو نام او بشود ذکر، فراری اند همه کفار
خدای حق و عدالت، عقوبتش شده ایثار
سرم دهم به خدا من، اگر چه خوار و ذلیلم
تعصبی به تو دارم، رسیده جان به گلویم
به گوش عالم و آدم، بلند می کنم آواز
تمام هستی و روحم به عشق او شده پر ساز
علی، من عاشق اویم
علی، من عاشق اویم
علی، من عاشق اویم
............................................
به یاد طفل شهید عربستانی در این شب های قدر و شهادت مولا علی(ع) :
سر بریدند کودکان شیعه را
تا محبان علی کمتر شوند
این تهی مغزان ندانستند که عشق
با علی آغاز و با او جمع شود
جز علی، دیگر کدامین یار حق
می شکافد نور را، از بهر خلق
یا علی، جانم به قربانت شود
دشمنت از عجز، حیرانت شود
خوب شد، دنیا دگر فهمیده است
از علی برتر، فقط یک دیده است
دیده ی الله، که آن هم داد نشان
ظلم را بر عشق یک مادر، عیان
به چه زیبا آیتی رخ داده است
کودکی با عشق تو جان داده است
حب تو از حب فرزند سر تر است
طفل هم پیش تو، جایش امن تر است
پس چه نیک آمد کنارت، برگ گل
باغبانی کن علی، در باغ گل
جز بهشت جای نکو دیگر کجا است؟
بهر فرزند تو مادر، این روا است
خاک عالم بر سر وهابیان
نسل حیوان و وحوشند بی گمان
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و درود و سپاس فراوان شعر پایینی قبلا به تنهایی در چهارمین صفحه پست های فعالم ارائه شده است | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود ند
بهتر نبود جدا ازهم ارایه میشد؟