☑️ # دیوار:
ساعت دیواری لکنت گرفته است
دقیقه ها در حال دق کردن هستند
بیا و زمان را جلو ببر
آفتاب بر چهره ی حوض بتابان
قندیل بسته است
تن شمعدانی های کنار دیوار
☑️ #دل:
دلتنگ ات که می شوم
آسمان می بارد
تنها شاهد آن
همین ابری همیشگی است
دلم را می گویم
☑️ #پرتو:
در پرتو مهتاب
دلبسته ی به یک شعر ام
از پرتو کرمانشاهی
☑️ # فصل:
فصل دلتنگی
گلدان پژمرده ای است
پشت پنجره ی فصل پاییز
☑️ # گم:
سالهاست که گم شدهام
نشانهای ندارم
اگر همانی که باید
پیدا کن مرا جانان
که گم ام بی تو
☑️ #شب:
به گمانم شب
گیر کرده است
به موهای سیاهت
که این همه
بی تو
شب هایم یلدایی می شود
☑️ #سروده:
عشق سروده ای نا تمام است
مصرعی ناگفته ی مهر
از بیتی دشوار
منتظر سروده شدن از دل عاشق
☑️ #آبی:
آسمان آبی
دلتنگ که می شود
چشمان اش را می بخشد
به نگاه آبی پری دریایی
☑️ #تنها:
جهان منِ تنها
بی تو
شبیه میدان مین است
که اگر پا گذارم
خدا می داند
چه صدای مهیبی دارد
انفجار تنهایی ام
☑️ #سقوط:
هر سقوطی پایان کار نیست
باران را تماشا
سقوطش آغاز زیبایی است
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو