اگه نارنج کوچه دل بده و
با بهار کوچه رو گلپاشي کنه
ماه اگه ریسه بشه مثل چراغ
شب این حياطو مهتابی کنه
تو میای? ، میای به من سر بزنی ?
نه به من که تو دلت جا ندارم
واسه این گلا بیا ،
واسه این شمعدونيا
بیا این باغچه رو آب بده ....
سوال ماهی ها رو جواب بده....
نمی گم بازم بيا حرف بزنیم
حتی سر تکون نده ; سلام بدیم
تو فقط قفل درو وا بکن و...
بیا از توی حیاط تا دم در
بعد انگاری که یادت اومده کاری داری
یهویی ساعتتو نگاه کن و...
دو باره منه بد و تنها بذار
بذار اینجا بشينم یاد بگیرم
چیه این دنیا مهمه
چه چيزاش رنگ و ریاست
چه چیزا واسه همیشه
چه چيزاش باد هواست
بذار اینجا بپوسم یاد بگیرم
قدر دوست داشتن و حالا بدونم
تو فقط بیا برو
حرفی نزن
من فقط نگات کنم ، بسه واسم
مهرداد عمران #####
دو بیت اشانتيون
یک جهان مست تو ای جان و تو مست
مست از باده تو ، باده زه تو مست
دل ما بین تو و باده شده دست به دست
نیک داميست ،، خوش آنکس که ازین حبس نرست
مهرداد عمران
بسیار زیبا بود