شنبه ۳ آذر
کِسل شعری از مهرداد عمران
از دفتر بداهه ها نوع شعر متن ادبی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ۲۲:۰۸ شماره ثبت ۱۱۴۹۷۱
بازدید : ۱۶۲ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب مهرداد عمران
|
ارسال شعری جدیدی به شعر ناب
ابراز گوشه ای از حرف ها ی دل
ساعت حدود ده، اینجا سه کنج حزن
من شاعری که فرو رفته توی گِل
با یک حساب خالی و چندین سر عایله
در پیشگاه همسر و فرزند خود خجِل
چیزی فروش نرفت از بساط من
از بس که گشته اند رقیبان من زبل
شرم است تو بغچه ی من جای نان گرم
خندان به صورت و خود از درون، کسِل
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس، بجز خندیدن به مشکلات راهی باقی نمونده | |
|
درود بر شما، گاهی یک خوش آمدید شنیدن چه قدر دلگرم کننده است.. سپاس | |
|
ممنون که وقت گذاشتید بله غم انگیز بود، قبلا خشمگین هم بودم آلان فقط غمگین، خشم را به نسل بعدی سپردیم حالا ما سبگ شدیم و اندوهگین از ارثیه نازیبایمان | |
|
اندکی صبر سحر نزدیک است 🌼🌼🌼 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
طنز کمیک جالبی بود