پنجشنبه ۲۴ آبان
تحقیقات ژاپن شعری از مهرداد عمران
از دفتر بداهه ها نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۳۵ شماره ثبت ۱۱۵۰۶۱
بازدید : ۱۶۰ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب مهرداد عمران
|
برزخ زیستی شبه صلابت مترسک از ترسشهایش است
نایستاده، بلکه تکیه داده و از شریان خون گرم در رگهایش میترسد،
...
جغد و روباه فربه میشوند
از قرقاول ها _زیبا خرامانی که از ترس ساچمه ها پرهایش را قورت داده اند_
این تصویر همیشگی نیست
محققان ژاپنی پرواز برخی قرقاول ها را در آسمان آبی روزهای سرد رصد کرده اند.
......................................
در تهران، یک ساعت بعد از کابل ساعت 24 میشود اما ساعت های ارزان قیمت گرد جنوب شهر میگوید که عقربه ها به ساعت ها وفا نمیکنند
|
|
نقدها و نظرات
|
سلامت و پاینده باشید جناب ا ستکی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
موثر و زیبا بود