جمعه ۲ آذر
بن بست شعری از علی حبیبی
از دفتر دل نوشته ها نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۰۰ شماره ثبت ۷۳۱۸۶
بازدید : ۵۸۶ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب علی حبیبی
|
نمیدوم چرا گاهی هرچقدر تلاش میکنی برعکس برداشت میشه ...
انگار که دنیا قصد خراب کردنت رو داره ...
تو این وقت هاس که دلت میخواد رها کنی و فرار کنی ...
انقدر بری که حتی خودتم گم کنی ...
جایی بری که خودتم نشناسیش ...
یه جای دور ، خیلی دور ...
انقدر که حتی یادت نیاد از کجا اومدی و به کجا میخواستی بری
دیار فراموشی ...
گاهی پیش میاد که آدم دلش میخواد خودش و از تو سرش بکشه بیرون و ببنده سر یه طناب بلند و بچرخونه و بچرخونه و پرتاب کنه ...
آره یه وقت هایی هست که از تنهایی باخودتم گریزونی ...
اون موقع است که دیگه راه فرارم بستس ...
کجا بری که خودت اونجا نباشه ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.