جمعه ۲ آذر
وسعت یک ما شعری از علی حبیبی
از دفتر دل نوشته ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳ شماره ثبت ۸۶۷۲۹
بازدید : ۶۲۹ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب علی حبیبی
|
یک قدم جلومی آیم
دیواری در برابرم نیست
فقط تویی و تو
نگاه بی پروایی که در پشت دیوار پنهان شده بود
صدای بغضی که شنیده نمیشد
اشکی که نمی لغزید
آنگاه ، آغوش فروخفته ای که بیدار میشود
پرنده ای که پر میگشاید
تپشی که ضربانش عشق میشود
آتشی که زیر خاکستر سکوت زبانه میکشد
کلامی که گل میدهد از باران صداقت
نوری که درخشش سحر است بر فراز افق نامیدی
فاصله کوتاهی است به وسعت یک من به وسعت یک ما
یک قدم نزدیک میشوم
به وسعت یک عشق
به وسعت یک بوسه آرام در لحظه یکی شدن ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.