مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
شنبه ۳ آذر
یادت بخیر شعری از ابراهیم هداوند
از دفتر نافهی مُراد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ ۱۶:۰۲ شماره ثبت ۷۲۶۶۷
بازدید : ۳۴۷۵ | نظرات : ۶۹
آخرین اشعار ناب ابراهیم هداوند
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
یادت بخیر اِی که مرا بُرده ای زِ یاد
بر جان دوباره شعله ی دلتنگی اَت فُتاد
با وعده ای اگر چه که شادم نمیکنی
بیچاره دل به آتش قهرت بهانه داد
سوزانَد این شراره چنانم به گِرد خویش
پروانه ایست دل که ز مِهرت تُهی مباد
ای نازِ نوشخندِ تو گیراتر از شراب
مست از چه ای که مِهر مرا داده ای بباد؟!
آباد باد مُلک پر از آرزوی دوست
ویرانه ای به کلبه ی قلبم بنا نهاد
وزن این غزل: مَفعولُ فاعِلاتُ مَفاعیلُ فاعِلُن
قطعاتی با ساز کمانچه در بیات اصفهان
ابراهیم هداوند ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
نقدها و نظرات
درود بر جناب استکی گرامی سپاس از حضور سبز و همیشگی تان 🌹🍃🌹
منت نهادید بانوی گرامی
کاشانه ی مهرتان آباد
درود بر محمد جواد عزیز زیبا خواندید سپاسگزارم 🌹🍃🌹
سپاسگزار از حضورتان دوست عزیز و بزرگوار نوش نگاهتان زیبا خواندید 🌹🍃🌹
:
درود بر مهربانوی گرامی سپاس از همراهی همیشگی تان در پناه حق باشید 🌹🍃🌹
درود بر عزیز و گرامی جناب زاهدی بزرگوار منت بارم از حضور پر مهرتان پایدار باشید 🌹🍃🌹
درود بر جناب سیدی عزیز 🌹🍃🌹
درود بر شما جناب کاظمی عزیز سپاس از حضورپر مهرتان منت بارم 🌹🍃🌹
سپاسگزارم سرکار خانم قارلقی
درود و عرض ارادت خدمت جناب خوش خلق و سیما سپاس از حضور پر مهرتان دوست عزیز زیبا خواندید 🌹🍃🌹
سپاسگزارم بانوی فصلها زیبا خواندید 🌹🍃🌹
درود جناب عمران گرامی سپاس از حضورتان 🌹🍃🌹
درودها جناب هداوندعزیز و گرامی
بسیار زیبا و دلنشین بود
درود بر شما جناب فلاحی عزیز
سپاسگزار حضورتان
لطفتان مستدام
زیبا خوانید بانوی گرامی
سپاس از حضور پر مهرتان
سر و دل مریزاد
درود بر جناب دکتر بخارایی عزیز
سپاسگزارم از حضورتان
زیبا خواندید
درود بر شما بانو داناک گرامی
زیبا خواندید
سپاسگزارم
درود بر شما سرکار خانم احمدوند گرامی
سپاس از شما
درود بر کهخدای عزیز
سپاس از حضور شما
زیبا خواندید
سپاسگزارم جناب مودب
مهرتان سبز
ارادت دارم
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود