دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر نسترن کوشکی(پاییزی)
آخرین اشعار ناب نسترن کوشکی(پاییزی)
|
یکی بیاید و به این از خدا بی خبرها بگوید
بگوید
که من دیواانه نیستم
من
فقط دلم اندکی تورا میخواهد
کنارم بنشینی
و بخندی
و
بخندی
و
بخندی...
من
فقط یاد خاطره های خوبمان که میوفتم
میخندم
بلند بلند میخندم
خاطره های خوبمان...
بعد،بعد که میبینم نیستی
بی هوا میزنم زیر گریه
بلند بلند گریه میکنم
گریه
گریه
گریه
بعد،بازهم میبینم کنارم نشستی
با خنده میخوهام دستانت را بگیرم
ولی،
ولی دور میشوی
محو میشوی
و بازهم گریه میکنم
آه خدای من
این چرخه مدام
ادامه دارد
خنده
گریه
خنده
گریه....
ببین
تو،خود تو که با بند بند وجودم آشنایی
بیا به این ها بگو
بگو که من دیوانه نیستم
من فقط دلم اندکی تورا میخواهد....!
|
|
نقدها و نظرات
|
یک دنیا سپاس و تشکر از لطف بی پایانتونجناب براهویی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.