يکشنبه ۲۷ آبان
عشق زمینی شعری از حدیث ابراهیمی (سوگند)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ۲۱:۱۰ شماره ثبت ۷۱۸۳۲
بازدید : ۴۵۹ | نظرات : ۳۲
|
دفاتر شعر حدیث ابراهیمی (سوگند)
آخرین اشعار ناب حدیث ابراهیمی (سوگند)
|
تو آمدی به جهان تا سرود تازه نویسم
چو عطر عود برایت، عاشقانه بریزم
تو آمدی و سرودم وزن تازه گرفته است
غزل ز عشق سرایم، عاشقانه بگویم
قصیده یا که سپیدی، شعر ناب خداوند
کنون چو شعر سرایم، ز مهر و روی تو گویم
بخوان تو شعر برایم، به جان تو شور بیانداز
شراب ناب، غزلوار، در پیاله بریزم
دگر ز عشق نترسم، دگر ز شب نگریزم
آفتابی و از تو، امید و عشق بجویم
تو را چنان که تو هستی، دگر کجا بتوان یافت
تو آمدی به جهان تا سرود تازه نویسم
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود بر شما شاعر بزرگوار سپاس از لطفتان به مهر خواندید . | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعرتون خیلی خیلی زیباست و محتوای نابی دارد .
فقط قافیه هاش هماهنگ نیستند که قطعاً به مرور زمان حل میگردد . التماس دعایاحق