يکشنبه ۲۷ آبان
پریشانی شعری از سیده نفس احمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۶:۳۲ شماره ثبت ۷۱۷۱۵
بازدید : ۶۰۸ | نظرات : ۴۰
|
آخرین اشعار ناب سیده نفس احمدی
|
من/
کم رنگ شده ی /
عشقی قدیمی/
در لابلای /
نسج قلبی سنگین و بی رحمم/
من/
کیستم/
زنی گم شده/
در غبار غم گرفته ی شهرم/
من/
عین دردم/
پوشیده در لباسی بلند/
که در زیر روسری گلدار خود /
گریه سر می دهد/
سرگردان و غمزده/
در کوچه پس کوچه های حال پریشانم/
قدم می زنم/
اشک می ریزم/
فریاد می زنم/
کسی نیست/
مرا به ضیافت مهربانی خود/
دعوت کند/
من/
در طالع شوم سرنوشت خود/
شاهد رقص شکستم هستم/
کیستم من/
زنی تنها/
در پوستین ترک خورده ی تنهایی خود/
عشق را /
فریاد می زند..
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیبا بود
مبین مشکلات جامعه بانوان ما