يکشنبه ۲۷ آبان
جان کندن شعری از سیده نفس احمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ۱۳:۱۲ شماره ثبت ۲۳۵۹۱
بازدید : ۱۲۲۴ | نظرات : ۳۶۵
|
آخرین اشعار ناب سیده نفس احمدی
|
مچاله کرده ام
نفس ها را در گلو
مثل کودکی از سرسره
لیز می خورند اشک هایم
با ترس
می ریزند بر دامنم
امشب
حس عجیبی دارم
سنفونی صوت ها
به رهبری مغزم
چه با شکوه می نوازد
در گوش
تارهای صوتی حنجره ام !
مونس سالیان زبانم
به فغان آمده است
از بیداد روزگار
گویی
در جاده های پر پیچ و خم رگ های مغزم
تصادفی رخ می دهد
قطره خونی دلمه می بندد
نقش بر زمین می شوم
آه....
چه احساس تلخی دارم
یواش یواش
می فشارد جان به گلو
به پرواز در می آیم
معلق در فضا!
آه خدای من...
ناگاه کشیده می شوم به سمت حفره ای
شاید
تونل زمان
تاریک...
تاریک...
روشن...
روشن...
چه احساس سبکی دارم
چه زیباست
زندگی پی از مرگ!
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود خداوند بر شما لطف دارید بزرگوار سپاسمند شما هستم | |
|
سلام و درود خداوند بر شما لطف دارید بزرگوار سپاسمند شما هستم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.