شنبه ۳ آذر
مجنون شعری از محمد غفاری
از دفتر عاشقانه های من نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ ۰۴:۱۰ شماره ثبت ۷۱۴۵۹
بازدید : ۵۷۲ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب محمد غفاری
|
منو باور کن این روزا
که از غصه دلم خونه
یه دیونم که اسم اون
توی این قصه مجنونه
من باور کن ای همدرد
منم لیلاموگم کردم
تموم شهرو دنبال
همون گمشده میگردم
نمیدونم چرا رفته
نه میدونم کجا مونده
شاید لیلای این قصه
منو از قلب خود رونده
یه مجنونم یه دیونه
که از غصه دلش خونه
گرفتار یه لیلایی
که دردش رو نمیدونه
نمیدونه که این روزا
هنوزم چشم به راشم من
اسیر اخرین خنده اش
اسیر چشم ماه شم من
بگو این قصه رویا نیست
بی تو امروزو فردا نیست
بیا امشب خودت بنویس
که مجنون دیگه تنها نیست
|
نقدها و نظرات
|
تشکر فراوان بانو عجم استاد گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارزیبابود
لذت بردم ازترانه ی قشنگتون