شنبه ۳ آذر
یه فرشته اس توو بهشتم شعری از محمد غفاری
از دفتر عاشقانه های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۹:۳۷ شماره ثبت ۷۳۱۵۴
بازدید : ۳۶۲ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب محمد غفاری
|
یه فرشته اس توو بهشتم
که به عشق اون نوشتم
با همه فرق داره واسم
میمونه توو سرنوشتم
چی بگم از روی ماهش
چشو ابروی سیاهش
اخ دلم رو برده با اون
خنده های گاه گاهش
خال زیبای رو گونه اش
دل میگیره هی بهونش
طاقتم سر میروقتی
راهی میشه سمت خونش
نباشه دلم میریزه
خاطرش خیلی عزیزه
چشامو بارون میگیره
وقتی که میگه مریضه
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم استاد گرامی از نظر لطفتون | |
|
درود استاد گرامی ممنونم از نظر لطفتون بله با ملودی بیشتر میینویسم ترانه های بعدی با صدا حتما میفرستم
| |
|
ممنونم استاد گرامی از نظر لطفتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است