جمعه ۲ آذر
نازلی نیگار شعری از مهدی تنهائی
از دفتر آیلی گئجه لر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۷:۵۴ شماره ثبت ۷۱۳۲۴
بازدید : ۷۴۴ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب مهدی تنهائی
|
#م_ت_
ای وفالی دوستوم ای نازلی نیگار...
سن اولوبسان، خاطیریمده ماندیگار...
آرزولار؛ من ایلرم هر گون سنه...
یار اولا ای یار سنه؛ پروریدگار...
چوخ چتین کشدی گونوم سنسیز، گولوم
سن دِنن، من سیز نجوردی، روزیگار...
یاددا قالدی، هر زامان یادین سنین...
من اروهده قازدوم آدو؛ یادیگار...
هر یره گتسن اوره سنله گدر....
ناز باخیشلی دیلبریم؛گول اوزلی یار....
#م_ت_
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس بانو عجم عزیز از حضور پر مهرتان | |
|
سلام بانو یوسفی عزیز سپاسگزار مهرتان هستم | |
|
سپاسگزار مهرتان هستم بانو طاهری عزیز | |
|
سپاس جناب سالوند عزیز | |
|
یاشا گوزل سیزین باخیشیزدی...جناب مازیار عزیز | |
|
سپاس جناب همایون خان عزیز دوست گرامی شرمسار مهر و لطف بی کرانت هستم | |
|
یاشیاسیز | |
|
سپاسگزار لطفتان هستم جناب فلاحی عزیز | |
|
یاشیاسان جناب دشتی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.