کد صد نود پنج ؛ ای خدا
ای خدا درهای رحمت را به رویم باز کن
در وجودم عشق خودرا همچنان دمساز کن
گر ندارم من لیاقت تاکه محبوبت شوم
پس بیا با لطف خود هردم مرا انباز کن
حاجتی دارم گره افتاده است در کار من
یک نظر بنما گره از کار بسته باز کن
راه نزدیکی به درگاه تو میباشد نماز
سالک این ره نما باخود مرا همراز کن
من نمیدانم چه سری را نهادی در نماز
در ادایش حالتی ده ؛ کاشف این راز کن
در نمازم جز تورا حمدی نگویم هیچ کس
دستهایم را بگیر بر درگهت افراز کن
گوئیا وقت نماز آواز میدارد سروش
گوش من را همزمان واقف به این آواز کن
درد دل را باتو گفتن بهترین وقت نماز
منّتی بر من گزارو وقت را احراز کن
در مقامت لایزالی ؛ حکمران ؛ فرماندهی
پس مرا اندر سپاهت همچنان سرباز کن
گر تهی دستم ولی ناز تورا ؛ هم میخرم
سود بسیاراست مرا تا میتوانی ناز کن
گاه زرق برق دنیا دردلم آرد طمع
این دلم را بانگاهت فازغ از این آز کن
جان بقربانت کند (گمنام) گر داری قبول
جان این آلوده را در پیش خود اعزاز کن .
یکشنبه چهاردهم بهمن نود هفت .
مناجاتی زیبا بود