دوشنبه ۵ آذر
نقاب دلبر شعری از حاجعلي صادقلو(صادق)
از دفتر غزل نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ ۱۸:۳۱ شماره ثبت ۷۰۷۰
بازدید : ۹۶۷ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر حاجعلي صادقلو(صادق)
آخرین اشعار ناب حاجعلي صادقلو(صادق)
|
نقاب دلبر
مي سوزم ومی گدازم از د ل
آ تش به دلم چو مجمر افتا د
زين باده بسی نخورده مستند
سا قی به خيا ل ديگر افتا د
هر جا سخن از فراق جا ريست
خطی ز قلم به د فتر افتا د
برقی بجهید از نگاهش
اتش به جهان سراسر افتاد
پيما نه به دست يا ر چر خيد
نوبت به مهی ستمگر افتا د
خواب از سر خفتگان بر اشفت
آن دم كه نقا ب د لبر افتا د
دلها همه بی قرار گشتند
عشقی که از او به هر سر افتاد
گفتم ز غمش منا ل صا د ق
گفتا كه چنين مقر ر افتا د
صادقلو گيوی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.