جمعه ۲۵ آبان
ام ابیها... شعری از سعید فلاحی
از دفتر آیین و آیینه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ ۰۴:۱۷ شماره ثبت ۷۰۶۷۱
بازدید : ۶۲۷ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
ای ام ابیها
ای یعقوب فراق ها؛
ای یوسف جفاها؛
ای ایوب بلاها؛
ای صولت پر ابهت؛
ای جاری محبّت؛
سرچشمه ی طهارت؛
ای جلوه ی خدایی و نورِ شکیبایی
ای آفتاب سفر کرده،
من در کوچه های مدینه
فریاد سبز تو را،
از درد میخ
و سیلی،
از لگد جهل
از پشت دیوارِ قرن ها ظلم
از گلوی به آتش کشیده ی
درِ خانه ات
صدای گریه های مردی را شنیدم
که تا هنوز به گوش می رسد
می شنوم
من در جغرافیای خانه ی گِلیِ تو،
تاریخ های تاریخ را دیدم
بر زمینِ از دست رفته ات
در ناله هایت
غصب فدک
و طهارت چشمه غدیر را
و تنهایی های بی پایان علی را
و در ارتفاع نگاهت
قیام طوفان؛
کربلا را دیدم…
سعید فلاحی
زانا کوردستانی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بیشمار سپاس مرا پذیرا باشید ممنون از همراهی و نظر مبارک شما پاینده باشید | |
|
درود بیشمار سپاس مرا پذیرا باشید ممنون از همراهی و نظر مبارک شما سلامت و موفقیت شما را آرزومندم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آييني بسيار زيبا و با شكوه بود
شهادت حضرت زهراي مرضيه(س) تسليت