شنبه ۳ آذر
بارون دلشوره شعری از محمد غفاری
از دفتر عاشقانه های من نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ ۱۹:۱۲ شماره ثبت ۷۰۴۱۳
بازدید : ۴۷۸ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب محمد غفاری
|
چشمای خیسمو بارون دلشوره
اون که دوسش دارم خیلی ازم دوره
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است