جمعه ۲ آذر
قصه های نا برابر شعری از عظیم شفاعت
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ ۱۹:۱۴ شماره ثبت ۷۰۰۵۹
بازدید : ۲۶۵ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب عظیم شفاعت
|
بگو از قصه های نابرابر
از آن جنگیدن مرد دلاور
در آن غوغای جنگ و آن هیا هو
یکی شیر و دگر کفتار پُر رو
بگو از شیر مردی بس دلاور
که با سَر رفت و دیدم گشته بی سَر
بگو از دشتهای پُر ز لاله
ولی افسوس پَر پَر شد ز ژاله
یکی با دست بعثی گشته بی سر
دگراز دست ژاله گشته پر پر
به خاک میهنم آن حّی داور
بباشد شاهد گلهای پَر پَر
|
نقدها و نظرات
|
استاد چشمه درودتان باد سپاس از همراهی و الطافتان | |
|
استاد شیخی بزرگوار درودتان باد از اینکه این حقیر را همراهی میکنید سپاسگذارم .این حقیر افتخار این را داشته ام که یک سال در جبهه و جنگ همراه رزمندگان باشم لیکن لیاقت شهادت را نداشتم ، چشم از خاطرات خواهم نوشت شاید آن روزها برایمان تدائی شود .سپاس استاد | |
|
استاد صادقی مود سپاسگذارم از حضور تان و این لطفتان را ارج مینهم درود | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
حماسی و زیبا بود
مبین مشکلات جامعه ما