چهارشنبه ۲۳ آبان
سفره های خالی شعری از عظیم شفاعت
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ۰۱:۰۱ شماره ثبت ۷۱۳۳۵
بازدید : ۵۲۲ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب عظیم شفاعت
|
خاطرات کودکی یادش بخیر
داستان ریز علی یادش بخیر
زاغ با قالب پنیر و درخت
روبَه و حیله و فریبَش که گُذَشت
ریز علی رفت و خاطره شد
موطنم دُچار حادثه شد
همه رَفتند و گُذَشت و ما ماندیم
دَرد آمَد و بی دَوا ماندیم
نیک بنگَر بی غذا ماندیم
سُفره خالی شد زِ نان و پَنیر
دَستهامان تُهی بیا و بمیر
|
نقدها و نظرات
|
استاد چشمه بزرگوار درود بر شما استاد سپاس از حضور گرمتان ، درست فرمودید این روزها به علت درمان عزیزی گرفتارم و اندک اوقاتی اگر پیدا شود به دیدار دوستان شاعرمان می آیم ،به همین دلیل گرفتار خطا میشوم ،سپاس از دقت نظرتان | |
|
استاد طهماسبی درود بر شما شاعر توانمند و گرامی و سپاس از حسن نظرتان در پناه حق مانا باشید | |
|
بانو یوسفی سپاسگذار حضورتان هستم به لطف خوانده اید در پناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خاطره انگیز بود
مبین مشکلات جامعه
جسارتامصرعی تایپ نشده؟