چهارشنبه ۲۳ آبان
گرانی شعری از عظیم شفاعت
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ۰۵:۴۲ شماره ثبت ۷۱۷۵۸
بازدید : ۵۹۳ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب عظیم شفاعت
|
زمانی مینوشتم(بابا نان داد)
کنون شرمنده بابا آنچنان شد
سحر تا شام بودش در پی نان
ولی دیدم که شب نان هم نهان شد
گرانی را نگو بیداد کرده
چه کس افتادگان را یاد کرده؟
خداوندا مکن شرمنده بابا
بمیرم بهتر از (درمانده بابا )
|
نقدها و نظرات
|
استاد صادقی بزرگوار سپاس از حضور گرمتان به دیده لطف خوانده اید در پناه خالق عاشق سلامت باشید | |
|
استاد رفیعی راد سپاسگذار حضور گرم و دقت نظرتان هستم به امید سعادت همه مردم ایران در معیت پدران دلسوز و زحمت کش در پناه حق سلامت باشید و مانا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود