سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
لحظه (های ) بی پناهِ من
نمیدونم که چی بوده
خداوندا ! گناهِ من ...
دارم می میرم اِنگاری
عجب روزهای تبداری
ازم مونده همین شِعرا
همین حرفآی تکراری
ازم دوری کن این روزآ
دارم میرم ... دارم میرم
ازین شهر پُر از ( محنت)
هزار تا درس می گیرم ( خودم رو ... پس ..می گیرم )
بزار آروم بره جونم
نخواه چشم انتظاری مو
نخواه دلبسته شم اینجا
نخواه این بی قراری مو
توی هفت آسمون حتی
یه نورِ خشک و خالی نیست
اگه امروز من هستم
ولی عمرم یه سالی نیست
دارم خاموش میشم توو ...
سکوتِ سردِ (تنهاییم)
یه شعله ... سرد و بی روحم
با این تابوت ( رویاییم ) .
شعله
سلام نازنین بانو
عالی و ارزشمند
هم ترانه هم چارپاره بود هم مثنوی به زبان گفتاری و دلپسند مرحبااا اما بسیارغمگین بود
دلشادبمانید درسلامتی و سربلندی