مرداد با خود گرمی خورشید دارد
آغوش باز و یک بغل امید دارد
ماه منی و ماه هم از دیدن تو
بر ماندنش در آسمان تردید دارد
گل شرم دارد رو کند زیبایی اش را
از دیدنت حال و هوای بید دارد
با تو بهاران میزند هر جا جوانه
یک ماه دیگر فرصت تمدید دارد
اینجا تو هستی تا بیاموزد دل من
که واژه ی عاشق شدن تشدید دارد
درود
گاهی در زندگیمان افرادی می آیند تا یادمان بیاید دوست داشتن یعنی چه ،عشق چند بخش دارد .گاهی در میان طوفان ساحل آرامی میشود پایان تمام آشوب ها .
ممنون که آشوب بودم و آرامشم شدی
امروز خوشحالم برای روزی که تو پا به عرصه ی گیتی گذاشتی تو آمدی که فراموش نکنم لبخند طعم دارد و زندگی را میشود زندگی کرد.امروز عید عاشقانه های من است که تعبیر میشود .با حضورت از تیرگی ها و خستگی ها و آشوب ها عبور میکنم و به ارام ترین روزهای زندگی لبخند میزنم.
ممنون که هستی نازنینم
تولدت مبارک
و خدایا ممنون
که هنوز زیبایی هست
و بشر میخندد
شعله
درودبانوشعله ی عزیزم
غزل زیباودلنشینی بود
مبارک عزیزدلتون باشه وان شاالله که همیشه
به عشق وشادمانی زندگی کنید