جمعه ۲ آذر
در مان اولارعشقین شعری از مهدی تنهائی
از دفتر شب های مهتابی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ۰۲:۰۶ شماره ثبت ۶۹۵۹۵
بازدید : ۵۷۹ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب مهدی تنهائی
|
#م_ت_
اوناز باخیشین نازلی نیگاریم جان آلاندی...
دولدور میی تزدن، کی پیاله جالاندی
آز؛ غمزه و ناز ائیله دو گَل کوی وصاله...
عشقین؛ گوزلیم تا کی قیامت دَ قالاندی
هچ اینانمیسان مجنونا؛ تای وار بوزاماندا...
سن تک اولا لیلی، گینه مجنون تا پیلاندی
درمان اولا عشقین، نه غمیم وار نه دَ غوصّه...
نوش دی جانیما؛ عشقین اگر درده سالاندی
بیرلحظه گدرسن اوزا غا باخ دوامیم یوخ...
ال ساخلا دایان حال تو تولار؛ صبر، یالاندی
هرگون سنی آختاردی اوره گئوز یولا باخدی...
سنسیز اورعیم بیل کی یامان حاله قالاندی
#م_ت_
|
|
نقدها و نظرات
|
یاشا قوربا نام جناب استکی | |
|
سلام یاشیاسان منیم باجیم طاهره خاتون... مینّت دارام سیزین لوطفوزه و گوزل باخیشیزا منیم یازیلاریما ...عمروز اوزون...گونلریز شاد لیخلا دو لی... و بال تکی تاتلی... | |
|
سپاس بانو یو سفی عزیز | |
|
سپاس مهر تان بانو | |
|
سپاس مهر تان بانو طاهری عزیز | |
|
سپاس جناب طهماسبی عزیز | |
|
سلام بر شما سپاس مهر تان جتاب شیاسی عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.