شنبه ۳ آذر
شیعهءاموی شعری از محمد حسین پژوهنده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۵۵ شماره ثبت ۶۹۰۴۸
بازدید : ۳۳۳ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر محمد حسین پژوهنده
آخرین اشعار ناب محمد حسین پژوهنده
|
شیعهء امویی
از معرکه چو کشتهء بی سر بیاورند
خواهند مردمان سر از آن در بیاورند
چون از دمی که فرقهء داعش ظهور کرد
هر روز در وطن تن بی سر بیاورند
گویند دین بهانهء اعراب بوده است
از تاخت های خویش، که گوهر بیاورند
گفتم قیاس می نشود آن مجاهدان
با این درندگان که همه شر بیاورند
این رسم شوم، سنت آل امیه است
بینی در این زمان سرِ ما گر بیاورند
جز شیعهء معاویه هرگز که دیده است؟
نزد امیر هدیه سر از در بیاورند!
هم این زمان به جانِ هم افتاده اند باز
بنگر چه محشری سرِ هم در بیاورند!
خاشقجی آن ندیم سعودی چسان از او
سوی ریاض نزد ملک سر بیاورند
بر ما هر آنچه رفت ز وهابیان منال
دیرینه قصه ای است مکرر بیاورند.
١٣٩٧/٨/٢٧- مشهد.
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون، درود بر شما | |
|
قطع الله دابرهم.ممنون اسناد | |
|
زنده باشید، لطف داریدشما | |
|
ممنون، زنده باشید | |
|
درود بر شما، آمین | |
|
متشکرم، لطف فرمودید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.