پنجشنبه ۲۴ آبان
معجزه ی بوی پیراهنت... شعری از سعید فلاحی
از دفتر لیلایی... نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ ۰۲:۳۹ شماره ثبت ۶۸۵۵۹
بازدید : ۸۰۲ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
معجزه ی بوی پیراهنت...
به دستم کی رسانی گوشه ی دامنت را
کافر نیم نمیدهی طواف تنت را
یعقوب گونه کور شدم ز هر دو دیده, دریاب!
گسیل کن معجزه ی بوی پیراهنت را
شمس عزیز غزل اساطیری من!
به عشق پاک خود مولانایی کن منت را...
گناه عاشقی است نه از سیب و گندم
رسیده بودی و منع ام کردن چیدنت را!
دو سیب سینه ی تو مرا ز جهان بس است
کجا گذاشته ای کلید باغ تنت را؟
مستجاب میشود تمام دعاهای من
به دستم گر رسانی گوشه ی دامنت را...
سعید فلاحی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما لطف شما مستدام | |
|
سلام و درود زیبا میبینید و زیبا می اندیشید لطفتان پایدار | |
|
درود بر شما سپاس از لطفتون | |
|
درودتان
احسنت
موفق باشید
🌹🌹🌹🌹
👏👏👏👏👏 | |
|
درودتان
احسنت
موفق باشید
🌹🌹🌹🌹
👏👏👏👏👏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه و زيباست