شنبه ۳ آذر
دوبیتی شعری از امیر اصفهانی(دلقک)
از دفتر بغض نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ۱۸:۴۷ شماره ثبت ۶۸۲۵۴
بازدید : ۷۹۳ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر امیر اصفهانی(دلقک)
آخرین اشعار ناب امیر اصفهانی(دلقک)
|
پرسید زمن:مخاطب دلت کیست؟
سنگ است مگر..که عاشقت نیست
لرزید دلم..سرشک من ریخت
دریافت که پاسخ دلش چیست
(امیر اصفهانی)
..................................................
در اغوشش کشیدم نیمه شب مست
چو نیلوفر به دورم حلقه زد دست
به گوشم گفت: قلبم خانه توست
کجایی؟ گفته ات را خاطرت هست؟
(امیر اصفهانی)
..................................................
هر در که زنم..غصه و غم گوید کیست
سرگشتگی ام..دلیل این بختم چیست
اتش بزن ای بخت ستمکار..تو بر بادم ده
کس صاحب این پیکر بی جانم نیست
(امیر اصفهانی)
.................................................
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشمابرادربزرگوارم
بسیارزیبابود