يکشنبه ۲۷ آبان
ساغر شعری از نجمه طوسی (تینا)
از دفتر تشنه ی عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۹:۲۱ شماره ثبت ۶۸۱۴۲
بازدید : ۱۱۱۲ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر نجمه طوسی (تینا)
آخرین اشعار ناب نجمه طوسی (تینا)
|
بگذار تا از عشق تو ساغر بگیرم
تن ناله های تلخ را از سر بگیرم
صبرم از این دوری تو دیگر سر آمد
تا کی دل خونابه ام را ،بر بگیرم؟
نه پای رفتن دارم و نه پای ماندن
بگذار در حال و هوایت پر بگیرم
دنیا قیامت می شود با دیدن تو
پلکی بزن ،با چشم تو، محشر بگیرم
نزدیک مردن می رسد ،شاید بیایی
دست تو را در دست خود آخر بگیرم
سرد است بی رنگ نگاهت، مجمر دل
بازا که از گرمای مهرت ،در بگیرم
ما بین بی مهری تو با مهر جانم
تنها خدای خویش را ،داور بگیرم
#نجمه-طوسی -تینا
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام تیناجان
چه عجب ازاین ورا راگم کردی ابجی
دلتنگ حضوربودیم
غزل روان وزیبایی بود
احسنت