دوشنبه ۵ آذر
تنها شعری از مصطفی تخلص همره
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ ۱۲:۳۷ شماره ثبت ۶۷۴۵۲
بازدید : ۵۴۷ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر مصطفی تخلص همره
آخرین اشعار ناب مصطفی تخلص همره
|
گفتم کجا با اشک در چشمان خویش
گفتا خداحافظ و رفت
رفت و هنوز لحظه ها ثاینه ها دقیقه ها
با یاد او بافکر او با عکس او می گذرد
سرچشمه های وصل را
در یاد خویش دیده ام
یادش دوباره در سرم جانش دوباره در دلم
هیهات کاین ثانیه ها از روز هجر تا کنون
تنها برای وصل او
در جان من جاری شده است
افسوس هجر بی گمان
سمی ترین درد من است
در جنگل فکرم فقط
هجر تو خونخوار من است
چون بود گر هجری نبود
ثانیه ها جاوید بود
دنیا برایم شاد و بی درد و بدون ریگ بود
چون بود گر دیوار ها
بشکسته میشد بعد از این
من بودم و می امدی
در عالمی بی هیچ کین
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبابود اما تلخ و غمگین
از تکرار کلمات و افعال بکاهید اگر صلاح دانستید مثلاً کلمه هجر را چندین بار آوردید .
درپناه حق سرافراز باشید و دلشاد