پنجشنبه ۱ آذر
اعتبار شعری از مصطفی تخلص همره
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۷:۰۸ شماره ثبت ۷۳۴۷۵
بازدید : ۳۹۱ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر مصطفی تخلص همره
آخرین اشعار ناب مصطفی تخلص همره
|
درمان درد عشق نگاهی ز یار بود
هجران میان چشم و من او حصار بود
این انزوا دلیل جدایی ز روی اوست
ورنه به انزوا دل من را چه کار بود
عمرم گذار فصل زمستان شده ولی
تا ان زمان که بود کنارم بهار بود
در عشق بی غشم چو گلی بود ای دریغ
درد فراق و هجر ز او همچو خار بود
هرگز کسی ندید به دنبال ابرو
پروانه را که اتش بال اعتبار بود
با دوریش کشید به من تیغ انزوا
این نیز از قواعد این روزگار بود
من قصه ی شکارچی بی کسی که دید
در دست سرنوشت خودش هم شکار بود
امد طبیب و گفت ز اغاز این جهان
درمان درد عشق نگاهی ز یار بود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود