يکشنبه ۴ آذر
پیدا شعری از مصطفی تخلص همره
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ۲۲:۰۱ شماره ثبت ۶۸۶۹۱
بازدید : ۵۴۱ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر مصطفی تخلص همره
آخرین اشعار ناب مصطفی تخلص همره
|
رفت یار و با خودش دل های شیدا را بِبُرد
شادی و شادابی پنهان و پیدا را ببرد
رفت و پُشتَش بستن در در شب بیچارگی
شورِ دیدارِ طلوعِ صبحِ فردا را ببرد
خانه ای پر گشته از اوای اواز سکوت
اری او با رفتنش اواز اوا را ببرد
صبر بر بیداد دلبر می کنم اخر ببین
صخره با صبر و تحمل هوش دریا را ببرد
دست در دستان یار خویش بگذار و بدان
گردباد بی کسی هر قلب تنها را ببرد
همره یارم بمانم گر چه ان بی معرفت
رفت و با درد فراقش از تنم جانرا ببرد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگين و زيبا بود