پنجشنبه ۱ آذر
مهربونی شعری از مصطفی تخلص همره
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۹ ۲۳:۱۸ شماره ثبت ۸۷۱۶۲
بازدید : ۲۷۰ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر مصطفی تخلص همره
آخرین اشعار ناب مصطفی تخلص همره
|
یه دنیا خاطره اینجاست
هنوزم یاد تو هستم
نمی خواستم بری اما
خود من بارتُ بستم
تو یه عمره که رفتی و
من اینجا تنهای تنهام
بعد تو خسته از دنیا
خسته از حرف آدمهام
چاره ای نبوده عشق من
جدایی قمست ما بود
اگر چه تو نگاه ما
دنیای عشق پیدا بود
نمی دونم دوبار کی
میبینم خنده هات باز
تو آبی نگاه تو
باعشقت میکنم پرواز
عزیزم سخت دلتنگم
عزیم سخت دلگیرم
تو نیستی و از این دنیا
از این زندگی سیرم
نگاهت رنگ بارونه
خنده هات آسمونیه
تو دنیای پر از کینه
وجودت مهربونیه
|
|
نقدها و نظرات
|
خیلی ممنون | |
|
سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.