پنجشنبه ۱ آذر
فرشته آرزوهایم شعری از ثریا پرستار
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ ۰۱:۴۸ شماره ثبت ۶۷۴۰۴
بازدید : ۷۷۹ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب ثریا پرستار
|
باز شب سیاه تنهایی
در بستر صبر و شکیبایی
من در فراق رویت
مانده ام لحظه ها
در آن نگاه رویایی
لحظه ها کاش می مردن
تا می رسید لحظه دیداری
ستاره ها در خوابند
مهتاب بر بام دل نورانی
در جای خالی تو هست
چند گل از جنس
ابریشم و حریر تنهایی
در سکوت شب
لحظه ها را بکردم قربانی
ناله های دل را
سپردم به دست باد سرد صحرایی
پنجره های اتاق من
رو به سوی جاده های عبور توست
تا راه را بازگردی
در غروب تنهایی
چشمان سیاه من
در انتظار یک نگاه لالایی
غرور فاخر من در لباسی از حسرت
بی قرار و آرام نشسته
در دنیایی از زیبایی
در کسوت پری دریایی
برگ ها رقصان کنان
از وزش باد پاییزی
با سایه هایی از اشکال
ترس را بر جانم
افزایند ای ناجی اهورایی
ساعت دیواری
در انتظار روی تو
ثانیه ها را می شمارد
تا رسد طلوع دیداری
تا عطری از گل بودنت را
ببیند بر قاب عکس سکوت و تنهاییم
ای فرشته آرزوهایم
آیا خواهی آمد
از آسمان بی کران فردایی
|
|
نقدها و نظرات
|
با عرض و سلام و ادب ممنون بزرگوار | |
|
با عرض سلام وادب ممنون از لطف شما بررگوار | |
|
با عرض سلام و ادب ممنون بزرگوار | |
|
با عرض سلام و ادب ممنون بزرگوار | |
|
سلام ممنون | |
|
خواهش بانو ممنون به دفترم سر بزن حتما لذت می بری | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.