سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
با خواب شیرین شبم ناسازگار است
از کودتای استرس ها ، چند ساعت
رنجورم از درد سرو ، سر ، گرم کار است
در اوج بیداری ولی غرق توهم
بی خوابی شب تا سحر دنباله دار است
دلواپسم ، آشوب ذهنی هست سنگین
خیلی از این بابت ، دلِ من زیر بار است
سردر گمِ عشقم ، نمی دانم ، به هر حال
چون روز روشن حس وحالش آشکار است
بگذار واضح تر بگویم ... عاشقم من
عشقم تویی خندانک توخندانک ماجرا از این قرار است
علی صادقی
درودتان
تک تک بیتها ناب و زیبا
مانا باشید به مهر