جمعه ۲ آذر
روغن شعری از علی صادقی
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۵۷ شماره ثبت ۱۱۰۵۹۴
بازدید : ۳۵۹ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب علی صادقی
|
ای ناز دو چشمت که دو ابروت کمانیست
هشدار ؛ سرت دادِ من از دست گرانیست
روغن شده نایاب دلاسوده مریزش!
کج دار دلا ، ریختنش قطره چکانیست
آن قوطی خالی شده را دور مینداز
وابستگی قطره ی آخر به تکانیست...
هم باعث چاقیست و هم سکته ی قلبی
انباشته در من بشود قاتل جانیست
از نوع نباتی نخورد پیر خردمند
نادانی ما آه که از روی جوانیست
تبلیغ به صد اسم شده ، جامد و مایع
معجون بدی هست به هر نام و نشانیست!
از یاد مبر ؛ مرغ مرا آب پزش کن
هرچند که طبع تو به این امر رضا نیست
علی صادقی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و طنازانه بود 👏👏👏👏🌺🌺