پنجشنبه ۱ آذر
عصر تابستان شعری از نیلوفر دائمی (نیل)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۲۴ شماره ثبت ۶۶۸۰۱
بازدید : ۹۶۱ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر نیلوفر دائمی (نیل)
آخرین اشعار ناب نیلوفر دائمی (نیل)
|
عصر تابستان بود
سوزانِ سوزان
گرما ، حرارتِ دستان
وحشیِ وحشی
جنوبیِ جنوبی
خیس
پر التهاب
خیس
پر از التماس
جنون آمدنش
لمس تنش
آتش ِ بی پایان گناه
توبه کرده ای از جنس حوا
تنت آتش داغ سیاوش که از برای حوا
اندک جایی برای فریاد
برای آه
برای تو
برای دستانت
تو
تو
تو
سرخی لبانش
جنون پیمایش تنگاتنگ پیچ و قوس های تن تو
تو
تو
خواهش نگاهم
لبانت لبانت
وای که از لبانت....
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر استاد بزرگوارم سپاس از نگاه پرمهرتان | |
|
درود بر شاعر گرامی جناب مالمیر سپاس از اینکه از صفحه ی من بازدید داشتید | |
|
درود جناب فلاحی سپاس گذارم از لطف دریایی تان حق نگه دار شما | |
|
درود مهربانو مانا باشید به مهر سپاس از مهرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.