يکشنبه ۴ آذر
امید از دست رفته شعری از نیلوفر دائمی (نیل)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۵۲ شماره ثبت ۶۵۱۱۴
بازدید : ۱۳۹۳ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر نیلوفر دائمی (نیل)
آخرین اشعار ناب نیلوفر دائمی (نیل)
|
بین دست هایمان که فاصله افتاد
به جدایی تلخ تو نیندیشیدم
بین قلب هایمان که جدایی رخنه بست
به تب خواستن دوباره ات
به دوباره وصلت
به عشقت
به تار و پود
موم موم بدنم
که آغشته ی خون تو بود
سخت سخت اندیشیدم
ای امید رفته از دست
ناامیدت را کجای وادی عشق
رها کردی
که اینگونه
سخت سخت
جان میدهد....
|
|
نقدها و نظرات
|
درودتان استاد مهربانم ممنون از اینکه از شعر من بازدید کردید سپاس | |
|
درود بر شما جناب صادقی مود حضورتان گرما بخش است سپاس از لطفتان به بنده | |
|
درود بر شما بسیار خوشحالم که شعر مرا خواندید سپاس از مهرتان | |
|
درود بر شما جناب ملایری سپاس | |
|
درودتان | |
|
سپاس از نگاه پرمهرت عزیزدلم مانا باشید به مهر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه و زیباست