يکشنبه ۴ آذر
خسته از بوسه شعری از بابک فاضل
از دفتر از سالها..... نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ۰۱:۳۹ شماره ثبت ۶۵۷۲۵
بازدید : ۴۷۰ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب بابک فاضل
|
خسته از بوسه
بالش بستر تنهایی ها
که به وقت رویا
مرقد پیکر تب دار لطیفان شده است
در هوای ته شب
که تک پیکر تب دار هوا می شکند
سخت در آغش خود می پیچد
یک پتو از بستر
و خیال تن طناز نگار
که به این آسانی
طعمه نعش ضعیفان شده است
وفرو می رودش در کف پا وقت سحر
تیغ افسونگر خورشید
که برخیز به پا
سپر خویش بینداخته شب
وخیال و رویا
سپری گشت تا شام دگر
خیز جولانگه من
عرصه کوشش بیداری توست
و در این هشیاری نشعه از خواب پریشان شده است
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما جناب مهرابی عزیز | |
|
درود و سپاس از اینکه خواندید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خلق آثاری نوین درعین اصالت با کلماتی منسجم شاهکار شماست