يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
آغاز خیانت از من بود
سمندر آتش افزود
نگاهت را مگیر
پاکی یک تجمّل است!
مجاورتی مجهول از ترسی مقدّس
مثل زنجره ای پا دراز به هر سو جهیده ام
به جهان کرم ها گریختم
میان اقیانوس و آسمان دفن شدم
یکی گورم
دیگری کفن
وارد یک صدف شدم
حرکاتم امضای مرا نداشت
خنده دار بودم
پاکی... ام صدا می کرد
جمعه را خریده بودم
خورشید عادتش را قاپید و رفت
ح.رزاس
*تسنیم ـ۹۷/۱/۸
|
نقدها و نظرات
|
درودها استاد استکی گرامی هماره سپاسگزار همراهی ارزشمندتان هستم بهارتان پر از مهر | |
|
درود ها جناب انصاری متشکرم از لطف و حضور ارزشمند تان به مهر | |
|
سلام جناب همایونی ارجمند ممنون از حضور و دریافت نظر ارزشمند شما گرامیم در پناه حق باشید مهربان | |
|
درود ها مهربان و سپاس برای نگاه فهمو و قلم ارزشمندتان در واکاوی نام اثر اضافه بر شرح شما... " تسنیم به معنای: سقّا بودن و پُرکردن و چیزی را بلند افراشتن یا ساختن نیز آمده است و معانی دیگر... بهارت پر از امید و بهروزی به مهر | |
|
درود مهرآفرین خانم قشقایی
لطف و همراهی ارزشمندتان را سپاسگزارم
قاصدکو... بوتۀ خار ؟؟؟
ایزد نگهدارتان
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.